Wednesday, November 6, 2013

Thank you & goodbye...

Bloggen har stået stille i små 6 uger nu, så tænkte det var på tide med en forklaring på hvorfor. Jeg har på det seneste fuldstændig mistet lysten til at blogge. Jeg har derfor taget en beslutning om at slutte eventyret her. Bloggen vil stadig eksistere i den forstand at den stadig kan findes, men jeg kommer ikke til at skrive nye indlæg. Jeg ønsker ikke at slette bloggen, da den betyder meget for mig og der er mange gode minder her inde. Jeg lader den også stå i tilfælde af, at jeg en dag skulle få lyst til at genoptage blogging. Det er dog et farvel for nu og tak for denne gang. Jeg vil gerne takke dem som har fulgt med her på bloggen. Bloggen har været mit lille hygge projekt igennem de sidste par år og jeg har været glad for at dele min hverdag med jer. I må have det rigtig godt!

I've decided to end my days as a blogger. It's been quite in here for a while now, as I've had to really think about the future of my blog. I'm gonna leave the blog as it is, just in case I one day decide to come back, but for now my little adventure is over. I don't wanna remove or delete the blog either because there's so many good memories in here. But for now it's thank you and goodbye. I wanna thank my followers and any one who came by the blog. I hope I've inspired some of you :) The blog has been my little spare time project for the last couple of years and I've been very happy sharing my life with you guys. Take care and goodbye!

1 comment:

Anonymous said...

I liked your blog. It came to my mind today. Do you have instagram? :)