Friday, April 5, 2013

Friday feel good song #51



Det er fredag, ja tak! Det har været en crazy uge med alt for meget portfolio arbejde. Og ja, det er min egen skyld, men derfor er det stadig hårdt. Jeg har haft et par arbejdsdage på 13 timer, men så er jeg også endelig færdig. Min portfolio er klar til sidste hovedforløb på skolen, som starter på torsdag. Der bliver nok nogle rettelser inden svendeprøven, men det er til at overkomme. Nu kan jeg slappe af og nyde weekenden, som skal tilbringes med familien på Sprogø. Hvis I vil følge med så find mig på Instagram, hvor jeg hedder annel87. Hvis jeg kan nå det, viser jeg mine seneste køb, inden jeg tager afsted i dag. Rigtig god weekend!

Thank god it's Friday! It's been a crazy week finishing my portofolio, but it's done now and I'm ready for school. There will probably be a few things to correct before the final exam, but that's okay. Now I can relax and enjoy my weekend which I'm spending with my family on our yearly trip away. If you wanna see what I'm up to follow me on Instagram, annel87. If I have time I'll show you some of my latest buys later today. Have a great weekend!

No comments: