Tuesday, April 30, 2013

Long time no see

 photo april-end_2013_zpse5b5ead8.jpg photo april-end2_2013_zpsd7d979fb.jpg
Der er altså ikke nok timer på en dag! Ikke med alt det jeg gerne vil nå. Den sidste uges tid har været en blanding af portfolio arbejde, bryllupsplanlægning, samt hygge med mad, venner og bio. Og ja så er endnu en uge pludselig gået. I det mindste er der én god ting ved at tiden går så hurtig. I morgen er der kun 14 dage til min afsluttende svendeprøve! Glæder mig så meget til at være færdig. Jeg mangler stadig lige de sidste rettelser til portfolio, hvilket skal laves i denne uge, så jeg kan få den afleveret tirsdag. Vi er for alvor gået igang med bryllupsplanlægning, selvom jeg egentlig havde sagt efter eksamen, men kan ikke lade være. Der er virkelig også mange ting som skal på plads, så det er godt at vi er i nogenlunde god tid. Jeg fik taget lidt outfit billeder i dag, så de kommer på bloggen i morgen.

There's really not enough hours in a day. At least not with all the things I wanna do. This past week I've been busy with portfolio, wedding planning and keeping up with my social life. And before I knew it another week had gone by. There is one good thing about the time going so fast. There's only 14 days till my finale exam! I really can't wait for it all to be over. I still need to correct a few things, but I'm handing it in on Tuesday. We've started planning the wedding now, although I really wanted to wait till after my exam, but it's hard not to think about it. There's so much to sort out and I have no idea where to start. Anyway, I've got some outfit pictures from today that I'll post tomorrow.

No comments: