Tuesday, May 21, 2013

My weekend in pictures

 photo pinse2013_zpsb004ae2b.jpg photo pinse20132_zps0f707a3f.jpg
Så fik jeg styr på alle billederne fra weekenden. Fredag var en helt fantastisk dag. Trods få timers søvn efter en god torsdagaften/nat i byen, stod jeg op glad og klar til dimension. Ved middagstid kom mine forældre, kæreste, veninde og kollega op på skolen for at se min portfolio og spise frokost. Jeg fik derefter overrakt mit eksamensbevis og der blev taget en masse billeder :) Da det hele var slut tog jeg mine forældre med ned til Classic Race Aarhus for at kigge lidt omkring. Aftenen sluttede med en lækker middag på Jacobs BarBQ. Lørdag tog vi til Fyn for at være sammen med familien og som nævnt tidligere fejre min onkels uventet bryllup. Søndag blev brugt på campinghygge med nærmeste familie.

Pictures from my lovely weekend. Friday was such a good day. I went to my graduation at school with my parents, boyfriend, good friend and college. It was nice to have them all there and celebrate finally being done. After getting my diploma I took my parents down to see Classic Race Aarhus, which was on this weekend. We finished the day with a lovely meal in town. Saturday we went to visit the family on Fyn and surprisingly ended up celebrating my uncles wedding. We spend Sunday with my family on the camp site.

No comments: