Wednesday, June 5, 2013

New in - festival gear

 photo 2013_0605_154302_9600D_zpsed9b30b8.jpg
 photo festival_gear_zps2f23b0f9.jpg photo festival_gear2_zpsec79f989.jpg
1. Topshop Dungarees  2. Vila Playsuit  3. Pieces T-shirt dress  4. Vila Cross T-shirt  5. Topshop Print Top  
6. Pieces Feather t-shirt  7. Vila Sweatshirt  8. H&M Sports Top  9. Message Leather Bum Bag  

Det er blevet juni og jeg er klar på blogging igen efter et par ugers pause. Jeg har længe set frem til denne måned, hvor der altid sker en masse. Udover at det er min fødselsdagsmåned, så er Northside Festival denne måneds helt store begivenhed. Jeg glæder mig allerede som et lille barn til at komme afsted! Jeg har i den seneste tid været på udkig efter lidt nyt til garderoben, især til festival sæsonen, og jeg har fået købt nogle nye lækre sager, som jeg glæder mig til at tage i brug. Nu håber jeg bare vejret holder et par uger endnu, så det bliver en dejlig solrig festival. Skal I til festival i år? Hvilke items for jer er et must-have til festival?

It's June and I'm back blogging again after a few weeks off. I've really been looking forward to this month. Not only is it my birth month but it's the month of Northside Festival. I'm already overexcited about going! I've done quite a bit of shopping lately and mostly with festival trends in mind. I've bought some really nice things which I can't wait to wear. Now the weather just needs to stay nice for the festival, please! Are you going to any festivals this year? What is a must-have festival item for you?

No comments: