Friday, June 14, 2013

NORTHSIDE HERE I COME!



Så er dagen kommet, hvor Northside Festival skydes i gang! Vejret ser ikke ud til at blive det bedste, men så længe musikken og stemningen er god skal det nok blive en fantastisk festival. Her er lidt musik fra de bands jeg gerne vil se/høre i dag. Glæder mig så meget til at komme afsted. Jeg har set frem til denne weekend i over et halvt år, så den er længe ventet. Ses vi på Northside?

NB: Bloc Party har desværre aflyst koncerten, hvilket jeg er mega skuffet over! Dem havde jeg set en del frem til... 

The day is here! Northside Festival opens today, actually in half an hour to be precise. The weather isn't looking great, but as long as there's good music and a good atmosphere we'll have a great time! Here is some music from the bands I wanna see/hear today. Can't wait! I've been looking forward to this weekend for over half a year. Are you going?

Unfortunately Bloc Party is no longer playing, which is really annoying as I was looking forward to seeing them!

No comments: