Thursday, June 27, 2013

Upcoming birthday...

 photo wishlist_zpsf29cc10a.jpg

Der har været så meget at se til i denne måned, at jeg næsten har glemt min fødselsdag, som er nu på lørdag! Det kan selvfølgelig også være fordi jeg helst ikke vil blive det år ældre og har forsøgt at glemme alt om det... Men det går vidst ikke og jeg skal da også holde fødselsdag for familien lørdag. Jeg tænkte, at jeg lige ville vise jer nogle af mine ønsker i år. Det er en god blanding af ting til hjemmet og til mig selv. Jeg synes altid det er svært, at lave en ønskeseddel til at starte med, men når jeg så får set mig omkring finder jeg alligevel en del ting jeg godt kunne tænke mig.

There has been so much stuff going on this month that I nearly forgot my own birthday, which is on Saturday! Or maybe I wanted to forget about turning a year older... Anyway, that's not happening! But a birthday party for the family this Saturday is. Here are some of the things on my wishlist this year. It's a good mix of things for the home and for me. I always find it hard to write a wishlist until I start looking around and realize there's quite a few things I would like to have.

No comments: