Monday, June 24, 2013

Outfit of the day - Wedding

 photo 2013_0622_170510_7600D_zps9fb73fb9.jpg photo 2013_0622_170510_8600D_zpsd5eb6381.jpg
Her er hvad jeg havde på til brylluppet. Det blæste en hel del, så måtte passe godt på at kjolen ikke fløj op. Jeg købte kjolen sidste år på udsalg og har virkelig set frem til endelig at kunne få den på. Den sidder perfekt og er noget så fin. Jeg måtte dog ud og investere i et par nye sko og taske, så der kom lidt mere knald på farverne. Begge dele er købt i Bianco, som pt. har 30% på udvalgte varer. Jeg synes kombinationen af marineblå og gul passer virkelig godt sammen, så jeg er super tilfreds med mine køb :)

Here is my outfit from the wedding. It was crazy windy so I had to make sure my dress wasn't flying everywhere. I bought the dress on sale last year and have been looking forward to wearing it for a long time. It just fits perfect and is so pretty with the stones. I had to last minute shop for shoes and a bag, as I wanted some brighter colour in my outfit. I think the combination of the blue and yellow is so perfect together.

No comments: