Tuesday, June 11, 2013

Outfit of the day - Oversized denim

 photo 11-06-133_zps85ac7e97.jpg photo 11-06-134_zps7b52e0e1.jpg photo 11-06-132_zpsf41a5bb2.jpg photo 11-06-13_zps85a663e9.jpg
Pieces dress  |  Asos boyfriend denim jacket  |  Asos leather cap  |  Converse shoes  | H&M necklace

Dagens outfit med den nye denim jakke. Kjolen fra Pieces (den som jeg viste i grå her) er noget af det bedste jeg længe har ejet. Den er så behagelig og let, hvilket er perfekt til de varme sommerdage og så er den super nem at style. Jeg håber virkelig at det holder tørt til weekenden, selvom det ikke så for lovende ud lige for tiden, men det er jo typisk... Dansk sommer er virkelig ikke til at regne med! (Hvad sker der lige for de blege ben? Her gik jeg og troede, at jeg havde fået lidt sol, men det ser det da absolut ikke ud til... øv!)

Today´s outfit in the new denim jacket. The dress from Pieces is sooo lovely. It's super soft and light which is perfect for warm summer days. It's also very easy to style. I really hope the weather stays nice for the weekenden although it's not looking too good at the moment. Typical Danish summer with constantly changing weather!

No comments: