Thursday, July 11, 2013

2 days till this will be my home...

 photo corfu_zps1fbc4a11.jpg
Jep! Dette er fra på lørdag af mit hjem i en uge! Glæder mig sindsygt meget til at komme afsted på ferie. Kæresten har stået for alt planlægning af turen, da jeg simpelthen ikke har tålmodighed til at kigge efter ferier i timevis. Han har booket en lejlighed i denne lille boligblok, som kun består af 6 lejligheder med egen pool, nice! I år går turen til Sidari på Korfu. Naturen og omgivelserne ser helt fantastiske ud, så jeg glæder mig virkelig til at komme ned og slappe af, udforske nye spændende steder og tage en milliard billeder! :) Vi har gratis WI-FI i lejligheden, så jeg kigger måske forbi bloggen en enkelt gang eller to. Ellers regner jeg med at være ret aktiv på instagram, hvor I kan finde min bruger annel_87.

Yes! From Saturday on this will be my home for a week! I can't wait to finally go away on holiday. Mr. Boyfriend has planned the whole thing, as I have no patience to sit and look for places for hours. He's booked an apartment in this lovely little place, where there's only 6 apartments sharing a big pool, awesome! We're going to Sidari in Corfu this year. The nature looks amazing and I'm really looking forward to going there, relaxing, exploring and taking a million of pictures! :) We have free WI-FI in the apartment, so I might pop in to say hello on the blog once or twice. If not you can find me on instagram annel_87.

1 comment:

Mit element said...

Min kommende mand og jeg var for en del år tilbage på Korfu og det var en dejlig ferie!
Vi boede på hotel med all inclusive og tog også en sejltur fra Korfu til Albanien...Spændende at se det land (havneby).
Ser lækkert ud, glæder mig til at se billeder fra jeres ferie ;)

Hilsen
Rikke