Friday, July 5, 2013

Friday feel good song #55



Så blev det endelig fredag! Det var været en lang uge på arbejde, hvor jeg har haft travlt med deadlines, så jeg har virkelig set frem til i dag. Udover at det selvfølgelig er skønt med weekend, så er i dag en ekstra dejlig dag. Jeg skal nemlig fejre min fødselsdag en smule. To af kærestens gaver skal bruges i dag. Det første er en skønhedsbehandling hos Helle Thorup, hvilket jeg virkelig glæder mig til. Luksus og afslapning, lige hvad jeg trænger til. I aften skal vi så ud og spise lækker middag et sted jeg endnu ikke ved hvor er. Jeg ser virkelig frem til bare at hygge os to hele aftenen. Har I nogle planer for weekenden?

It's finally Friday!! It's been a long week at work, so I've really been looking forward to today. Not only is the weekend just around the corner, but I also get to celebrate my birthday a bit today. I'm using two of the presents from Mr. Boyfriend today. First one is the spa treatment this afternoon, which I'm really looking forward to. It's just what I need after this week. Tonight we're going out for dinner somewhere secret. I can't wait to have a nice relaxing evening hanging out just the two of us. Have you got any plans for the weekend?

No comments: