Thursday, September 12, 2013

Colourful trousers - From day to night

 photo colourful-trousers_zps94a52717.jpg

Jeg har længe tænkt på at købe et par farverige jeans, da det nemt kan blive lidt for kedeligt med alle de mørke par der hænger i skabet. Jeg har også en del sorte, hvide og ensfarvet overdele, som ville se rigtig flotte ud til et par farvede bukser. Jeg overvejer derfor om dette flotte par fra Topshop skal klikkes hjem. De er nemme at style både til dag og nat. Jeg har her stylet dem ret enkelt med sort, hvid og guld, men jeg tror også sagtens de kan fungere flot med andre farver og mønstre. Jeg får helt lyst til at have disse outfits på nu, især aften looket er jeg ret vild med. De fleste items er fra River Island og Topshop, som er de steder jeg oftest kigger efter inspiration og finder ting jeg kan lide.

I've been thinking about getting some colourful trousers for a while, as all the dark ones I own can be a little too boring and safe. I like this pair from Topshop a lot. It's a good colour and they seem very easy to style. I've made two outfits with them, one for day and one for night. I've kept it quite simple with black, white and gold, but I'm sure they will look good with other colours and patterns too. Seeing these outfits makes me really wanna wear them.

No comments: