Friday, August 23, 2013

Friday feel good song #56



Så gik der endnu en uge. Det er virkelig ikke meget jeg får blogget i denne måned. Jeg synes dog ikke I skal snydes for en lille fredagssang og update herfra. Det har været endnu en travl uge, men nu er det fredag og inden længe vil jeg have fri for arbejde. Så skal jeg hjem og slappe af inden jeg skal gøre mig klar til kontorfællesskabsfest i aften. Vi holder fester 3-4 gange om året med de andre firmaer i samme bygning som os og det er altid super sjovt, så jeg glæder mig til i aften. Resten af weekenden kommer nok til at gå med bryllupsplanlægning og de sidste ting til svendegildet. Jeg har købt et hav af lækre dekorationsting til festen, som jeg glæder mig til at vise jer efter næste weekend. I må have en rigtig skøn fredag! Det kan være jeg poster noget bryllupsinspiration i morgen, hvis det har nogen interesse?

Another week has passed by. I really haven't done any blogging this month. I thought I would share a Friday feel good song with you though. It's been another busy week, but now it's Friday and before I know it I'll be off work. Tonight I'm off to a party with colleagues from our work building, which I'm quite looking forward to. We always have great fun at our parties. The rest of the weekend will probably be spent with wedding planning and getting the last details for my party sorted. Have a great Friday!! I might pop by tomorrow to show you some wedding inspiration if you fancy?

No comments: