Friday, August 30, 2013

Friday feel good song #57



En dag tilbage! Så er næsten tre måneders planlægning over og jeg kan endelig fejre Svendegilde! Jeg glæder mig helt sindsygt meget. Jeg har dog en del jeg skal have gjort inden da, så der bliver nok at se til. Jeg håber virkelig, at jeg får tid i morgen til også at gøre lidt ud af mig selv. Mine forældre kommer i aften med en masse til weekenden. Så skal vi bare nå at bage og sætte alt op i morgen formiddag. Det skal nok blive godt. Glæder mig til at se det hele og håber virkelig at vejret ikke bliver alt for dårligt. Jeg skal nok tage en masse billeder af pynt, mad, gæster og det hele. I kan altid følge med på instagram (annel_87). Ha´ en skøn fredag!

One day left! Then nearly three months of planning is over and I can celebrate my graduation party! I'm so excited. I still have a lot to sort out, so I'll be busy today and tomorrow morning. I just hope I have time to get myself ready too. My parents are coming tonight with lots of things for the party. Then all we need to do it bake cakes and set everything up. I can't wait to see it all when it's done. I really hope the weather stays dry. I'll make sure to take pictures of all the decorations, food, guests and such. You can always follow me on Instagram if you like (annel_87).

No comments: