Friday, August 16, 2013

Long time no see...

 photo lately_zps05140e41.jpg
Havde slet ikke planer om sådan en lang pause, men der har været så meget at se til at bloggen er blevet helt glemt. Udover at jeg er tilbage på arbejde igen, så har jeg en del at planlægge for tiden. Først og fremmest så er der et par uger til mit svendegilde, som jeg prøver at få styr på i disse dag. De største ting som bestilling af mad, borde og stole skal ordnes. Derudover er vi kommet i gang med bryllupsplanlægning, hvor vi indtil videre har fået bestilt fotograf og regner med at booke musik her i weekenden. Før jeg gik på sommerferie fik jeg den triste nyhed, at jeg desværre ikke kan blive fastansat efter min elevtid, så nu står jeg og mangler job fra 1. oktober!! Det er ret kritisk, så jeg skal nå at have opdateret CV, lave hjemmeside og starte på ansøgninger igen inden for de næste par uger. Jeg må se om jeg ikke kan klemme lidt indlæg ind til jer imellem alt det. Ellers kan I i hvert fald følge med på instagram (annel_87).

I didn't plan on this long break from blogging, but there's been so much going on. Apart from being back at work again I have a lot to plan these days. First and foremost I need to sort out everything for my graduation party which is in two weeks time. We have also started doing more wedding planning and recently booked a photographer for the day. We hope to get the music booked this weekend. Before I went on holiday I got told that I wont be able to stay at work after my training is done. I therefore need to find a job before the 1st of October! It's all a bit crazy at the moment, as I really need to get my CV updated, a new website made and start looking for jobs. I'll try and squeeze in some posts every now and again. You can also follow all my planning on instagram (annel_87).

No comments: