Thursday, June 3, 2010

Getting ready for the UK shopping

Photobucket

Miss Selfridge - Nude lace tails jacket

Jeg rejser en uge til England på lørdag, og er derfor gået igang med at lede efter lidt ting, som jeg vil kigge nærmere på, når jeg er der over. Jeg er bl.a. faldet over disse to ting fra Miss Selfridge. Jeg synes, at blazeren er vildt fin og sød. Har set den i blogland i råhvid, hvilket vil være at fortrække, selvom nude også er ganske fint. Jeg synes heller ikke at prisen er så slem, ca.360 kr. hvilket er billigt for MS. Blazeren kan købes her. Jeg er ikke helt overbevist om armbåndet, tror det ville være bedre som en ring.


Found some Miss Selfridge items I'm going to have an extra look at when I'm in the UK next week. I think the blazer is really nice and cute! I've seen it in blogland in cream/white, which is my favourite, but nude could do it to! The price isn't too bad either, only £40, which is cheap for MS. Buy the blazer here. I'm not convinced about the bracelet yet, think it would work better as a ring.

Photobucket

Miss Selfridge - Rose and Pearl clamp bracelet

No comments: