Tuesday, June 15, 2010

Working...

Photobucket


Jeg er lige kommet hjem fra skole. Tog der op i morges for at printe ansøgninger, hvilket tog en krig da min bruger ikke gad virke længere, typisk! Nu vil jeg gå i gang med at færdiggøre ansøgningerne, så jeg kan komme ud med dem en af de næste par dage. Forresten så er min hjemmeside også blevet nogenlunde færdig og findes nu i både en dansk og engelsk version, yay! Se den her. Jeg vender tilbage med lidt shopping fra England i løbet af i dag.

I just got back from school. Went up there this morning to print some applications, but it took me ages because my user account wasn't working, typical! Now I'm going to put the finishing touch on the applications to I can hand them out later this week. Btw, my website is pretty much finished and is now up in Danish and English, yay! See it here. I'll be back later today with some shopping from the UK!

No comments: