Tuesday, June 15, 2010

Shopping: nude scarf + ring

Photobucket


Jeg fik naturligvis shoppet lidt, mens jeg var i England. Her er to af de ting jeg købte. Et nude tørklæde med grå roser på fra New Look. Synes det var så fint og kostede kun ca. 70 kr. Det kan styles til en masse forskelligt og give lidt liv til et hverdags look. Jeg fandt også ringen fra Accessorize, som jeg har været på udkig efter i noget tid. Den er en del af et sæt med tre ringe og koster også omkring 70 kr. Jeg har været vild med den i et par måneder, men har ikke kunne få den i min størrelse. Viste sig, at jeg bruger str. small, hvilket stadig ikke sidder helt tæt, så de har ret store størrelse i Accessorize. En anden ting jeg gerne lige vil påpege, er at kvaliteten er langt dårligere end jeg havde håbet. Har kun haft ringen på i dag, og den smitter altså af, så jeg forventer ikke den holder længe. Har haft samme problem med smykker fra Topshop. Synes bare lige at jeg ville nævne det, så i undgår samme skuffelse.

I did a bit of shopping, while being in the UK and this is two of the things I bought. A nude scarf with grey roses from New Look. Thought it was really pretty and it was only £8! It can be styled in a lot of different ways and it will give something extra to an everyday look. I also found the ring from Accessorize I've been looking for. It comes together with two other rings for the price of £8. I think it's really pretty and perfect in my nude collection. I had to get a size small, so Accessorize's rings are quite big in size. It's not as good quality as hoped, nor is Topshop's jewellery btw, but I guess I just have to live with that.

No comments: