Tuesday, June 29, 2010

It's my birthday!!

Photobucket

Shorts - H&M, Top - Primark, Sandals - Barratts, Sunglasses - Boots

Woohoo!! Tillykke til mig!! Jeg er ikke overvældet glad for at blive ældre, men det kan man jo ikke gøre så meget ved. Dette er mit outfit fra tidligere i dag, hvor min mor, søster, nevø og kæreste spiste middag nede ved Skovsøen/Jensens. Shortsene købte jeg i H&M igår for at prøve noget nyt, ved dog ikke helt om det er mig. Hvad synes I? I aften kommer hele familien til fødselsdags fest. Jeg må vist hellere begynde at gøre mig klar. Jeg skal nok smide billeder af gavebord og aftenens outfit op en gang i morgen!

Woohoo!! Happy Birthday to me!! Not that I like the fact that I'm getting older, but it's not like you can do much about that. This is my outfit from first part of today. I bought the shorts in H&M yesterday, thought it was time to try something different. Still not sure if it's really me though. What do you think?! As for tonight my entire family is coming around for my birthday party, so really I need to get ready!

No comments: