Thursday, June 24, 2010

SURPRISE!

Jeg tog på overraskelses besøg til Odense igår. Det var min fars fødselsdag, så min søster og jeg tænkte, at vi ville komme hjem og overraske ham! Jeg tror det lykkes meget godt :) Vi hyggede med boller, kakao og brunsvier om eftermiddagen. Om aftenen lavede vi bål og bagte snobrød og pølser. Super familie hygge. Jeg regner med at blive her i Odense i et godt stykke tid, har en del fødselsdagsfester og ting jeg skal til. Dejligt at sommervejret er kommet igen!

I went to Odense yesterday to surprise my dad on his birthday! We had a really nice day with lots of tasty food and a little bonfire in the garden. I'm staying in town most of the summer. I have a few birthday parties to go to and other things I need to do. It's so nice that the lovely weather is back!

No comments: