Sunday, May 1, 2011

A home alone treat

PhotobucketPhotobucket
Jeg synes, at det er på sin plads med lidt selvforkælelse, når man nu er alene hjemme. Derfor lavede jeg denne lækre ret i går aftes. Normalt er carpaccio nok mest til forretter, men jeg havde sådan lyst til det, og med en større portion og lidt brød ved siden af, er det rigeligt til en hovedret. I aften er så min sidste aften alene hjemme. Jeg glæder mig allerede til at se kæresten igen. Selvom det sikkert er meget sundt at savne hinanden en gang imellem. Jeg håber I har haft en god 1. maj jer som fejrer dagen! Jeg har bare siddet foran computeren hele dagen og arbejdet.

I treated myself to a tasty meal last night, being home alone. I had some lovely carpaccio with salad, grapes and nan bread. Tonight is my last night alone. I'm already excited about seeing my boyfriend again. Tomorrow night can't come soon enough!

No comments: