Monday, May 9, 2011

Outfit of the day - blue stripes

PhotobucketPhotobucketTopshop shorts, New Look shirt, Converse All Star shoes

Det er godt nok ikke meget, jeg får blogget for tiden, men I får da lidt flere outfit billeder end normalt. Jeg har stadig travlt med ansøgninger, og i denne uge har jeg endda et par samtaler. Så jeg håber virkelig på snart at få en elevplads. Kæresten og jeg har også endelig fået taget os sammen og købt et fitness kort, så vi kan begynde på badminton igen. Vi starter i aften, hvilket jeg glæder mig meget til, men det bliver sikkert også hårdt at komme igang igen efter så lang tid. Ha´ en god mandag aften!

It's not much I get to blog these days, but at least you're getting some more outfit pictures. I hope you like them. I'm still really busy with applications and such. I've got two interviews this week, so hopefully something will happen soon. My boyfriend and I have finally bought a fitness card for playing badminton, so we're going tonight. It will be good to get back to playing again as I haven't done any type of exercise since I lived in the UK!! Have a good Monday eve!

No comments: