Wednesday, May 4, 2011

Outfit of the day - Lace shirt

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
BikBok jeans, New Look shirt, HM leather jacket

Hvor blev de sidste par dage lige af? Synes tiden flyver afsted. Nå, men jeg skylder jo nogle outfit billeder, som jeg lovede at der ville komme flere af her på bloggen. Her er dagens outfit med en af mine nye skjorter. Den er så skøn! Virkelig fin og behagelig. Jeg købte den i New Look, mens jeg var i England og den er faktisk stadig at finde på deres webshop. Jeg har linket til den under billederne.

Where did the last few days go? Time is just flying by. Anyway, I owe you some outfit pictures as promised. This is today's outfit with one of my new shirts. It's so lovely! Really fine and comfy. I bought it in New Look while I was in the UK. They still have it on their webshop, check out the link under the pictures.

1 comment:

NikitaTroest said...

Jeg er helt vild med blusen!:-)
- Nikita

www.nikitatequila.blogspot.com