Wednesday, May 25, 2011

Let's get moving!

Photobucket
Jeg kan ikke huske om jeg har nævnt det her, men jeg er begyndt til badminton igen. Har ikke spillet i et par år p.g.a. tid, penge og dovenskab! Det er nu rart at komme igang med noget fysisk. Har virkelig brug for at komme i form, da min kondi er elendig! Jeg har faktisk brug for noget nyt sportstøj. Det er ved at være ret gammelt og slidt det jeg har. Jeg synes dog det er svært at tage sig sammen til at bruge penge på sportstøj, det er jo ikke rigtig som at shoppe tøj, vel? Jeg har dog kigget lidt omkring efter noget. Jeg er ret vild med de farvede sports bh'er og jersey shorts. Jeg må se om der kan blive råd til lidt nyt i næste måned. Hvad laver I for at holde jer i form?

Can't remember if I've told you guys, but I've started playing badminton again. I haven't played for a couple of years because of time, money and laziness. It feels nice to be doing something active again though. I really need it too, I'm in such a bad shape. I could actually do with some new sports clothes. I find it hard to shop for it though, as it's not really like going clothes shopping... I've found a few things that I like. I quite like the coloured sports bra's and jersey shorts. I have to see if there's a bit of money for it next month.

2 comments:

StyleStories said...

Jeg spiller også badminton med en flok venner hver tirsdag, det er så sjovt! Og hårdt! :-) Og så løber jeg lidt og går til bodycombat i fitnessdk. Har lige sat mig et mål om 5 gange motion om ugen :-)

Anne said...

Det er hårdt! Selvom jeg ofte er for doven til at løbe rundt for meget... Må lige tage mig sammen næste gang ;) hehe. Jeg bør virkelig også have et mål om mere motion. Tror ikke at badminton to gange om ugen er nok. Gad godt noget dans af en slags...