Monday, May 23, 2011

It's all about the 50's

Photobucket

På lørdag skal jeg til den smukke Jeanetts fødselsdagfest. Hun har valgt at holde en Mad Men tema fest, så alle skal være klædt i 50'er outfits. Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke selv er fan af serien. Faktisk har jeg ikke rigtig fulgt med i den. Jeg synes dog at tøjstilen er meget fin, selvom den ligger langt væk fra min egen. Det har derfor også været noget af en udfordring at finde en kjole til festen. Jeg har søgt en del på nettet, især Asos, og har indtil videre bestilt derfra et par gange. Jeg venter stadig på min sidste ordre, som jeg virkelig håber på passer perfekt. Indtil videre har jeg ikke haft heldet med mig. Jeg passer åbenbart ikke den slags kjoler. Jeg har valgt nogle kjoler ud, som jeg har haft kigget på, endda købt et par af. Kan I gætte hvilke?

On Saturday I'm going to a Mad Men fancy dress birthday party at a friends house. I still haven't found a dress yet, but I've ordered quite a few things on Asos, so hopefully at least one of the dresses will fit me. I've looked at all these dresses, and actually bought a few of them. Can you guess which?

No comments: