Friday, November 9, 2012

Friday feel good song #40



Så blev det endelig fredag og turen går til England! Jeg vil på nuværende tidspunkt sidde klar i flyet og sikkert være nervøs som altid, men glæde mig til den fantastiske weekend jeg har forude. Det føles som virkelig lang tid siden vi var i England sidst. Som altid har vi booket hele weekenden op med planer. I aften skal jeg til noget "spray tan" sammen med pigerne, hvilket jeg aldrig har prøvet før. Håber det bliver godt! I morgen er store shoppedag, eller så meget jeg nu har råd til. I morgen aften skal vi så til en stor 30 års fødselsdag hos en af vores venner. Søndag er tømmermænds- og familiemiddagdag inden vi igen tager hjem tidligt mandag morgen. Det kan kun blive en god weekend! Jeg har et par indlæg klar til jer i løbet af weekend, så der bliver ikke helt stille selvom jeg er væk. God weekend til jer alle!

It's finally Friday and time for our trip to the UK! At this point I'll be sat in the plane waiting for take off. I really can't wait for the amazing weekend we've got planned. Tonight I'm having my first spray tan with the girls. Hopefully it will look good. Tomorrow we're going shopping in Southampton as always. And tomorrow night it's our friends 30th birthday party. Sunday will be hangover day and a meal with the family before we leave again early Monday morning. I know time will fly by with all these plans, but it will be a good weekend anyway. I've pre-planned a few posts so the blog wont be all quiet while I'm gone. Have a great weekend!

No comments: