Wednesday, November 7, 2012

Simple, chic & black


Jeg synes denne kjole er noget så fin. Enkel og pæn, men med fede detaljer. Det ville være den perfekte LBD at have i skabet, da den er nem at dress up/down. Hvorfor den skal koste over 800 kr. ved jeg dog ikke helt. Jeg havde helt sikkert hoppet på den hvis den koster det halve. Nu skal jeg jo til England her på fredag, og jeg regner da med at shoppe bare en lille smule. Men spørgsmålet er så, om jeg vil bruge 800 kr. på én kjole eller købe ti ting i Primark. Kender vist allerede godt svaret på det spørgsmål. Man kunne dog måske være heldig at den er tilbage på tilbud til jul? Det ville ikke være helt dårligt. Hvad synes I om den?

I think this dress is so nice. It's simple and pretty yet different with the cool details. It would be the prefect LBD to have in the closet as it's easy to dress up and down. Not sure why it has to be so expensive though? I would definitely buy it if it was half that price. I'm off to the UK on Friday so hopefully I get to do a bit of shopping then. The question is then, do I spend nearly £90 on one dress or get 10 items in Primark for that. I think I already know the answer to that. Maybe if I'm lucky it will be on sale after Christmas. That would be nice. Do you like it?

No comments: