Friday, November 16, 2012

Friday feel good song #41



Det er blevet fredag igen og tid til endnu en god sang til starte weekenden på. I anledning af denne uges Breaking Dawn premiere har jeg valgt Muses "Supermassive Black Hole", som er en super cool sang og den minder mig altid om den først film i sagaen. Jeg skal ind og se filmen i aften sammen med kæresten, efter middag i byen. Jeg glæder mig rigtig meget til at se den, da jeg ikke kan huske alt fra bogen længere. Vi fejre samtidig også, at det i dag er fem år siden vi først mødtes. Det er næsten ikke til at forstå, at der allerede er gået fem år. Vi har egentlig en ret hyggelig weekend planlagt med en masse familiebesøg. I morgen kører vi ned til mine forældre for at holde Mortens aften, som vi alle missede sidste uge og søndag skal vi til familiefødselsdag.

It's Friday and time for another good song to kickstart the weekend. In highlight of this weeks Breaking Dawn premiere I've picked Muse's "Supermassive Black Hole", which I think is a really cool tune and it always remind me of the first film. I'm actually off to watch it in the cinema tonight after having dinner with Mr. Boyfriend. I can't wait to see it! We are also celebrating that it's 5 years since we first met in the UK. Can't believe how quickly time has gone. We have quite a nice weekend planned. Tomorrow we're visiting my parents for a good meal and Sunday we're off to a family birthday party.

No comments: