Wednesday, November 14, 2012

UK shopping

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Her er mine køb fra England så. Det blev som sagt ikke til så meget i denne omgang, men til gengæld nogle rigtig fine ting. Jeg fik købt mig to nye kjoler, som jeg glæder mig til at tage i brug til de kommende julefrokoster. Den helt sorte blonde kjole er fra River Island og er noget så smuk på. Den sidder perfekt! Kors halskæden er også fra River Island. Resten er faktisk fra Primark. Kjolen er super cute og måtte bare med hjem. Halskæden er jeg dybt forelsket i og har haft på hver dag siden jeg købte den. Tasken er også perfekt til julefrokost og lige den størrelse af clutch jeg manglede.

Here is what I bought in the UK. Not much really, but some really good things. I love both dresses and can't wait to wear them for the upcoming Christmas parties. The black lace dress is from River Island. It's gorgeous and fits perfectly. The cross necklace is also from RI. The rest is actually all from Primark.  The dress is super cute and simple. I'm so much in love with the statement necklace. I've been wearing it every day since I bought it. The clutch is good for parties too and just the size I needed.

No comments: