Thursday, November 15, 2012

Watch my box

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Dette er mit seneste køb til smykkeafdelingen. Jeg har i forvejen et stort smykkeskrin, men eftersom min ur samling vokser og vokser har jeg længe tænkt på at købe en "urboks". Jeg fandt denne på eBay til ca. 150 kr. og tænkte at den passede perfekt. Status pt. er at jeg har 5 ure, så indtil videre har kærestens Diesel ur fået lov til at bor der også. Jeg har allerede mit næste ur i sigte, men der skal lige spares lidt penge op til det først. (Jeg bloggede om det tilbage i juni). Jeg synes, at boksen er super fin og den vil passe perfekt til mit walk-in, som jeg forhåbentlig får en dag. Man har vel lov at drømme.

Here is my latest buy for the jewelry section. I already own a big jewelry box, but since my watch collection is growing fast I thought a box for watches would be a good idea. I found this one on eBay for £16. At the moment I only have 5 watches, so Mr. Boyfriends Diesel watch is also in the box. (For now, hihi). I already know the next watch I wanna get, but I need to save up some money for it first. (I blogged about it back in June). Anyway, I think the box is cute and it will fit perfectly in my walk-in-wardrobe when I get that (some day). 

No comments: