Sunday, September 16, 2012

In my head...

Photobucket
Der er gået en hel uge siden jeg sidst bloggede, så jeg tænkte, at jeg lige ville checke ind og sige hej. Jeg har en del i tankerne for tiden, og jeg må ærligt indrømme at bryllup faktisk fylder en del allerede. Jeg elsker jo at planlægge og det er så vigtigt for mig, at alt bliver som vi forestiller os det. Vi har været ude og se et par steder allerede og har en del møder de næste par uger også. Kirken er dog kommet på plads i denne uge. Det blev ikke helt hvad jeg havde håbet på, da det åbenbart ikke er muligt at blive gift uden for sit sogn medmindre man har en tilknytning til et andet sogn... Det betyder, at jeg ikke kan blive gift i en hvid kirke, hvilket jeg er rigtig ked af, men jeg har været nede og se kirken i vores sogn og jeg må sige at den er utrolig smuk indeni, så jeg er ved at vænne mig til tanken om, at det er der, vi skal giftes. Egentlig burde jeg fokusere mere på min uddannelse nu, da jeg skal i gang med min sidste portfolio inden svendeprøven i maj. Ja, det lyder måske tidligt, men det tager lang tid at lave og den skal være færdig første april, så der er egentlig ikke så lang tid til. Tiden går jo så hurtigt, så jeg bliver virkelig nødt til at komme i gang.

I've got a lot of things on my mind these days... mostly wedding stuff to be honest, but I just can't help myself. I love planning and this is the most important project in my life really. I want everything to turn out the way we imagine. I was quite sad to find out this week that I can't get married in the church I really want because of some stupid rules about where you live. Instead we have only one choice so that's already decided for us... I did go and see the church and to be honest it is very beautiful inside, so I guess it's not that bad. To be honest I shouldn't be spending this much time on wedding stuff as I have a very important portfolio to make. My final exam is in May, and although it's still months away I know time will fly by and it does take a very long time to make a portfolio, so I really need to get started asap!

No comments: