Saturday, September 1, 2012

New in - getting ready for winter

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Ja, det er nu ikke forbi jeg elsker vinter(tværtimod), at jeg har købt tre nye striktrøjer, men jeg elsker virkelig striktrøjer og disse tre kunne jeg slet ikke stå for. Jeg købte den gule og blå i H&M igår og den bordeaux i Modström i dag. Den gule har så mange fine detaljer, den blå er enkel men super farverig og den bordeaux er bare så smuk. Så må det godt blive koldere, så jeg kan få dem vist frem :)

I don't like winter at all, but I love knitwear. That's why I've bought these three new knitted jumpers. The yellow and blue ones is from H&M and the bordeaux is from Second Female. The yellow has so many nice details, the blue is simple but colourful and the bordeaux is just perfect! Now it's okay if it gets a little colder, so I can show them off :)

No comments: