Tuesday, September 25, 2012

Dreaming of coats...

Photobucket
1. Gina Tricot  | 2. H&M  |  3. Gina Tricot  |  4. eBay (H&M)  |  5. Vila  |  6. New Look

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en ny jakke til den kommende vinter. Den jeg har fra sidste år er egentlig fin nok, men den er bare mere hverdagsagtig. Sidste vinter kan jeg huske, at jeg virkelig mange gange stod og manglede en lidt pænere jakke, så det vil jeg have i år. Jeg er helt vild med nr. 1 fra Gina Tricot. Dog er jeg lidt usikker på de korte ærmer (jeg har i forvejen lange arme), hvilket jeg aldrig har forstået at man laver jakker med. Hvad er lige idéen i det? Anyways, her er nogle gode bud på jakker, som jeg helt sikkert skal se nærmere på. Hvilken en kan I bedst lide?

I would really like a new coat this winter. The one from last year is fine, but it's more an everyday coat, and I really need a nicer looking one for going out. I love the first one from Gina Tricot, but I'm a bit worried about the short sleeves. I already have long arms! I've never understood short sleeves on coats anyway... what's the point in that? Anyway, here's some inspiration for you and some coats I'm definitely going to have a closer look at. Any you like?

No comments: