Saturday, September 22, 2012

New in: Moustache watch

PhotobucketPhotobucket
Nogle gange er der ikke langt fra tanke til handling. I søndags var dette ur på min shopping bookmark liste og i dag er det her på min arm! Da kæresten alligevel var i gang med at bestille på Asos, tænkte jeg, at jeg lige kunne få uret med. Det kostede jo nærmest ingen ting. Så nu er det mit og det er rigtig fint. Lidt mindre end jeg havde regnet med, men det gør nu ikke noget. Jeg synes det er cool og sjovt. Se uret her.

This watch was on my bookmark shopping list last Sunday and today it's here on my wrist. I thought I might as well get it when Mr. Boyfriend was already ordering something from Asos the other day. After all it was pretty cheap. It's a bit smaller than I expected, but I think it's cool and funny. I like it. See it here.

No comments: