Friday, September 21, 2012

Magic Monday!

Photobucket

Jeg har netop fået bekræftet at min længe ventet bestilling af Mumford and Sons nye album "Babel" er blevet sendt. Så forhåbentligt vil jeg modtage det på mandag, hvor det officielt udkommer. Jeg glæder mig SÅ meget! Jeg forelskede mig i deres første album i 2010 og spillede det på repeat i måneder efter. Deres nye album har været længe ventet af mange og der er store forventninger til bandet efter successen af første album. Jeg er dog ikke i tvivl om, at det nok skal leve op til de høje forventninger, så længe de fortsætter i samme stil. Jeg elsker virkelig deres musik. Der er så meget liv og sjæl i hver eneste sang. Jeg håber virkelig at jeg en dag kommer til at se dem live for det vil da virkelig være en oplevelse. Her er deres album cover, samt den første single, som sjovt nok hedder "I will wait".

I just had my confirmation that my pre-order of Mumford and Sons new album "Babel" had finally been shipped! That hopefully means that I'll receive it on Monday, which is the official release date. I really can't wait! I've been in love with their first album since I heard it back in 2010 and I played it on repeat for months when I first got it. I think a lot of people have been waiting for their second album to come and now the waiting time is finally over. I really, like really love their music. There's so much life and soul put into every single song that it just speaks to me like nothing else. I really hope that I'll get to see them live one day as that would truly be amazing. Here's the album cover and the first single, which funny enough is called "I will wait". 

No comments: