Friday, August 31, 2012

Friday feel good song #36



Det er fredag, woohoo!! Det har været en sindsyg hektisk dag, men heldigvis er det fredag og jeg har nu weekend! Arbejdsdagen blev dog sluttet af med fredagsøl, så det hjalp også lidt. Nu er jeg hjemme efter en hurtig shoppingtur i H&M, hvor jeg var så heldig at få den sidste af denne. Da jeg så den på Emily igår vidste jeg, at den bare måtte blive min også. Super lækker! Glæder mig så meget til at have den på. Nu skal jeg gøre mig klar og så afsted til Tivoli Friheden for at mødes med en masse dejlige mennesker til fredags rock. Ha´ en skøn fredag!

It's Friday woohoo! It's been a crazy busy day, but luckly it's over and I can now enjoy the weekend. I've got a few plans for the weekend, so I'm not going to be bored. Right now I need to get ready as I'm going to Tivoli Friheden to meet up with some friends and have a nice evening out. Can't wait. Have an awesome Friday!

No comments: