Friday, August 24, 2012

Friday feel good song #35



Her får I lige en fredagssang til at starte weekenden på. Denne sang er uundgåelig lige får tiden, og selvom jeg i starten synes den var træls, så er jeg begyndt at kunne lide den mere og mere. (Hvordan er det lige hun kan ligne en på 18 år, når hun er 29!?). Anyways... når jeg får fri fra arbejde i dag går turen mod Sjælland og Fredensborg. I morgen skal vi nemlig til barnedåb for min lille niece, hvor jeg skal stå fadder, samt holde hende under dåben. Jeg glæder mig rigtig meget, og det bliver dejlig at se familien igen.

This is my Friday song for today. You might not understand what she's singing as it's Swedish. I really didn't like the song when I first heard it, but it's growing on me and they play it on the radio all the time. I still can't believe she's 29 years old... she looks 18! Anyway, when I get off work today we're off to Sealand and Fredensborg. Tomorrow it's my little nieces christening and I'm gonna be her godmother holding her and everything. So excited! Can't wait to see the family again.

No comments: