Friday, August 24, 2012

1, 2, 3, 4... can I have a little more?

Photobucket
Endnu en uge er gået og jeg har slet ikke fået blogget. Hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg været så glad for ikke at tænke på det. Jeg synes stadig det er hyggeligt at blogge, men jeg har ikke længere et behov som sådan, derfor vil jeg også bare gøre det når jeg føler for det og har noget på hjertet. Jeg synes virkelig bare, at jeg lever livet for tiden. Det er meget vigtigt for mig, at jeg ikke føler mig tvunget til at tænke på bloggen og tage billeder til bloggen. Jeg tager helt sikkert flere billeder end jeg gjorde for bare et år siden, hvilket er fedt, men det er jo ikke alt som ender på bloggen. Jeg bruger stadig tid på andre blogs for inspiration.

Nå, men som I kan se på billedet har jeg bl.a. hygget mig med minigolf i denne uge. Jeg er generelt meget sammen med de to skønne mennesker på billedet, da vi mødes som minimum en gang om ugen, gerne på café med lidt drinks og hygge. Det er virkelig skønt og som sagt nyder jeg bare tilværelsen lige for tiden. Jeg har også endelig fået taget kontakt til et par steder her i Århus, som vi skal ud og kigge på i forholdt til bryllup. Så bliver det lige pludselig virkeligt, men jeg glæder mig rigtig meget.


I've decided with myself to focus on just enjoying life and not think so much about the blog. It's making me feel better not to worry about what to post and take pictures for, so it's probably for the best. I'll still be blogging but only when I feel like it and have something to share. I think that's the right thing to do and it's what makes me happy. I really feel like I'm living life at the moment, and I'm loving every bit of it! I'm still around in blogland looking at other blogs for inspiration.

No comments: