Wednesday, August 1, 2012

CPH shoppers, please help!

Photobucket
Jeg har brug for hjælp fra nogen som bor i København eller kender Strøget godt. Lige siden Bik Bok butikkerne lukkede her i Århus har jeg virkelig savnet dem. Det er en af mine yndlings butikker af mange grunde, og jeg forstår virkelig ikke, at det gik så dårligt, at de blev nødt til at lukke. På Bik Boks hjemmeside, står der at de har butikker i Esbjerg og København, men jeg har hørt rygter om at alle Bik Bok butikker i DK lukker. Jeg har søgt rundt på nettet og kan simpelthen ikke finde et svar. Så er der nogen, som kan bekræfte at der stadig ligger en Bik Bok på Strøget i Kbh?? Jeg skal til København om tre uger, så ville være fantastisk med en lille shoppingtur der. Håber virkelig at den stadig er der.

I'm loving the Scandinavian brand/shop Bik Bok, but unfortunately it closed here in Aarhus in the beginning of the year. I've heard that it's closing everywhere in Denmark, but I'm hoping it's still in Copenhagen, as I'm going there in three weeks and I really need a Bik Bok fix ;)

1 comment:

LeahSephira said...

ugh, kan tjekke når jeg tager på arbejde. Arbejder ikke langt fra hvor den ligger/lå.