Sunday, August 12, 2012

My webshop

Photobucket
Jeg har holdt lidt fri fra bloggen i denne uge. Jeg har ikke rigtig haft noget på hjertet, og det har egentlig været rart ikke at tænke på. Jeg har bare nydt livet og så er ugen endnu en gang bare fløjet afsted. Jeg har netop oprettet min egen webshop igennem Tictail, som på det seneste er set i blogland. Det er et super nemt og smart koncept. Du kan gratis oprette en side og med det samme sætte ting til salg. Jeg har ikke lagt så meget op endnu, (mest af alt fordi jeg på det sidste havde givet lidt op med at sælge mine ting og istedet givet det til genbrugen), men jeg har lidt som er for nyt og dyrt til genbrugen, så nu er det altså sat til salg. I kan besøge min shop her.

I've not been blogging for a week now. I've had nothing to say really and it's been so nice not to think about blogging. I've just lived my life and time is flying by lately. I've just created my own webshop through the smart page Tictail. I'm only selling things to people living in DK, but if you do see something you would like to buy just contact me and we can figure something out. 

No comments: