Monday, August 27, 2012

Outfit of the day - Christening in nude

PhotobucketH&M dress (old)  |  Miss Selfridge flats + bracelet  |  ASOS clutch

Dette er så hvad jeg havde på til barnedåben i lørdags. Jeg fandt en gammel H&M kjole frem, som jeg egentlig havde tænkt mig at sælge, da jeg aldrig bruger den, men den viste sig at være perfekt til dagen. Enkel og pæn. Jeg valgte at style den med mine stud ballerinaer, da jeg som Gudmor skulle bærer og holde min lille niece og nødig ville falde i et par hæle. Jeg synes nu også, at det fungerede meget fint.

My outfit from the Christening this weekend. Nude with nude. I wore an old H&M dress, which I was actually going to sell, but I found it perfect for this occasion. Just nice and simple. I wore it with my studded ballerinas, just to make sure I wasn't gonna fall in my heels carrying my niece in the church.

No comments: