Sunday, August 26, 2012

Christening

Photobucket
Jeg er tilbage i Århus igen efter en dejlig weekend med familien i Fredensborg. Barnedåben igår gik rigtig godt og det var en super hyggelig dag. Jeg har ikke fået set alle billeder igennem endnu, da der er en del, men I får lige lidt her og så må flere komme i morgen. Mine outfit billeder er ikke blevet super, men jeg skal nok viste dem alligevel. Nu vil jeg smutte i seng for jeg er virkelig træt og i morgen starter en nye uge med spændende begivenheder.

I'm back home after a lovely weekend with the family in Fredensborg. The Christening yesterday went really well and it was such a good day. I haven't had time to check out all the pictures, as there's a few, but here is some of them. My outfit pictures haven't come out great, but I'll show them tomorrow anyway. Now I'm off to bed as I'm knackered.

No comments: