Monday, July 30, 2012

Outfit of the day - Topshop jeans in action

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Topshop jeans  |  Primark jumper  |  Miss Selfridge flats  |  Pieces bracelet  |  Jetset watch

Dagens outfit med de nye Topshop jeans som jeg ventede på her. De er lige så dejlige som det andet par jeg har i en anden farve. De er super elastiske, behagelige, tynde og lækre! De kan altså varmt anbefales hvis man ikke er så meget til tunge denim jeans. Blusen er også af ny dato, da den er et af mine feriekøb. Jeg har længe ønsket mig en cool sweatshirt og denne er ret perfekt. Den er enkel, men alligevel nok i sig selv til at gøre noget ved et enkelt outfit. Love it!

Today's outfit with the new jeans from Topshop. They are the softest and most comfortable trousers I've ever had. They are super elastic and quite thin, which is so nice! I can definitely recommend these type for jeans if you don't like the normal heavy denim jeans. The jumper is another UK buy from Primark. I've been looking for a cool simple sweatshirt for a while and this is perfect.

1 comment:

Mary said...

love them so much!! i need another pair asap, and this wash looks so gorgeous