Sunday, July 22, 2012

On it's way

Photobucket
Denim studded shirt (sold out!)  |  Skinny jeans

Jeg nævnte tilbage i dette indlæg med mine fødselsdagsgaver, at jeg havde bestilt noget fra Topshop for nogle af mine penge. Da jeg var i England forelskede jeg mig i denim skjorten, som jeg desværre ikke kunne finde nogen steder i min størrelse. Jeg var derfor super glad for at de stadig havde den på deres webshop, og den nu er på vej hjem til mig. Buskerne er nogen jeg har kigget på i længere tid. Det dejlige ved Topshop er, at de ofte har mange af deres items, og derfor har dem i længere tid end andre webshops der hurtigt har udsolgt. Jeg kunne sagtens have købt meget mere, men ville ikke bruge alle mine penge på en gang. Pakken skulle meget gerne komme i morgen!

Here are the two things I ordered from Topshop earlier this week. I found the denim shirt while I was in the UK, but they didn't have it in my size anywhere. I was therefore very happy to find it on their webshop. I can't wait to get it now. Hopefully the parcel will arrive tomorrow!

No comments: