Wednesday, July 18, 2012

Holiday part 1 - My 25th birthday

PhotobucketPhotobucket
Her er lidt billeder fra min fødselsdag! Jeg havde en fantastisk dag, og er så glad for, at jeg besluttede at holde en fest! Den bedste fødselsdag jeg længe har haft!

1. Kufferterne er pakket og vi er klar til 18 dages ferie!
2. Der er dækket op til alle gæsterne i haven, heldigvis med telt, da det regnede en del!
3. Jeg gør mig klar til aftenens fest.
4. Borddækning
5. Kæresten og jeg hjælper til i køkkenet.
6. Forretten, bestående af grillet Ørred med kartofler, salat og brød.
7. Der bliver hygget og snakket ved bordet
8. Drengene fra kærestens arbejde. Så søde og uskyldige de kan se ud ;)
9. Hovedretten, bestående af Roastbeef og mørbrad med salater, kartofler, pasta og brød.
10. Desserten, bestående af kærestens hjemmelavet brownie, is og frisk frugt, mums!
11. Dejlige og fulde venner på Heidi's i Odense.
12. En meget glad og skør(læs fuld) fødselsdagspige har en fantastisk dag/aften/nat!


Here are some pictures from my 25th birthday! It was a really good day, with lots of fun, lovely people, tasty food, great presents and a good night out in town. I had the best time ever and I'm so glad I decided to have a party after all. So worth it!

No comments: