Tuesday, July 17, 2012

Quick check in!

Photobucket
Hey folkens! Så er jeg hjemme i Danmark igen! Jeg kom hjem i går middags, og har fået pakket alt ud og handlet mad ind. Jeg har netop fået lagt de over 2000 billeder vi har taget på ferien ind på computeren, så der kommer til at være en del redigeringsarbejde inden jeg er klar til at vise jer det hele. Jeg har dog haft en fantastisk tid, først min fødselsdag, så Cypern og England! Jeg har så mange ting jeg gerne vil vise jer, mine fødselsdagsgaver, outfits, steder på Cypern, mad, flere outfits og så alt det tøj jeg har købt i England... skal jeg dog lige have taget billeder af først. Jeg håber I har haft en dejlig sommer indtil videre, selvom vejret her hjemme ikke ser ud til at være super. Jeg vender tilbage i morgen med første del af min ferie. Jeg har også fri i denne uge, så der skulle være tid nok til at blogge.

Hi everyone! I'm back in Denmark again! I got home yesterday, but I've been busy unpacking and sorting things out. I've just put our pictures from the holiday on the computer and there's over 2000 pictures, so it will take me some time to edit. I can't wait to show you everything though! My birthday + presents, outfits, Cyprus, food, the UK and all my buys! Still need to take pictures of my shopping though. I'll return tomorrow with the first round of pictures. I've got this week off too, so there should be time enough for blogging. I hope you have had a nice summer so far!

2 comments:

Mit element said...

Velkommen hjem, - til dansk sommer(regn)vejr....håber din kulør fra ferien holder lidt endnu :-)

Anne said...

Mange tak Rikke!
Jeg gør hvad jeg kan for at min kulør bliver så længe som muligt. Det ser jo ikke ud til at det danske "sommer" vejr har lyst til at hjælp ;)