Thursday, March 24, 2011

Birdy + weekend plans



Så er det snart ved at være weekend igen. Jeg synes godt nok at tiden bare flyver afsted. I morgen tager kæresten og jeg til Odense for at være sammen med familien i weekenden. Vi skal fejre min mors og nevøs fødselsdag lørdag, så det bliver et dejligt gensyn med hele familien. Jeg var forbi H&M den anden dag, hvor jeg købte en lille ting, som jeg har ønsket mig længe. Jeg har dog ikke fået taget et billede endnu, så I må altså vente til på søndag, med at se hvad det er. Jeg ønsker jer alle en god weekend, og forlader jer med denne fantastiske sang, som jeg er meget forelsket i for tiden. Birdy er en pige på kun 14 årig, som har en virkelig smuk stemme. Gør jer selv den tjeneste at lyt til denne sang. God weekend!

The weekend is just around the corner. Is it just me or is time flying by? Tomorrow I'm off to Odense to visit my family. We're going to celebrate my mum's and nephew's birthday on Saturday, so a lovely time with the family. I'll be back Sunday again. Maybe with some outfit posts, shopping and weekend stuff. I wish you all a lovely weekend and leave you with this amazing song that I'm so much in love with at the moment. Birdy is a only 14 year old girl with a beautiful voice. Do your self a favour and listen to the song. Have a great weekend!

No comments: