Monday, March 28, 2011

Outfit of the day + birthday cakes!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Her er billederne fra weekenden så. Jeg var som sagt til familiefødselsdag lørdag, hvor jeg havde dette outfit på. Kjolen er en af sidste sommers favoritter, samt mit første Asos køb. Jeg synes den passede så fint til blazeren, så den kom altså på. Det var en rigtig skøn dag sammen med familien. Min nevø fyldte 3 år, og i den anledning lavede min mor en lækker brunsvier, som jeg pyntede til ham (den var seriøs væk på under 5 min!). Min søster lavede et virkelig fint tog(se billedet) ud af roulade og slik! Det var i det hele taget en dag med en masse mad, men alt sammen var super lækkert.

Here is some pictures from the weekend. I wore this outfit for Saturday's birthday celebrations. The dress is one of last summers favourites, plus my first Asos buy. I thought it looked really good with the blazer. I had a lovely day with the family. My nephew turned 3, so my mum made this birthday cake which is a popular thing to eat where I'm from. My sister made the cool train out of cake and sweets! It was a day with lots of tasty food to eat.

2 comments:

Amanda said...

Fin blog, lækker kage! :-)
Skal vi følge hinanden, jeg starter! :-D

/Myuniverseandlife.blogspot.com/
xoxo

Anne said...

Mange tak! Jeg tjekker da lige din blog ud :) Jeg kan se du er ny, så velkommen til blogland :)