Sunday, March 27, 2011

New in - Black blazer

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Så er jeg tilbage i Århus igen, eller jeg har været hjemme siden middag. Jeg nævnte i torsdags, at jeg havde købt noget i H&M og her er det så. En sort blazer! Det er altså noget man bør have i sin garderobe, men som jeg har manglet i meget meget lang tid! Jeg har ledt længe efter en casual blazer, som kan bruges til lidt af hvert. Det har dog ikke været nemt at finde, da jeg ofte har for lange arme til blazere, men nu har jeg endelig fundet en. Den er virkelig dejlig at have på og sidder også rigtig godt. Jeg skal lige vende med til karamel farven i foret, da jeg faktisk ikke er stor fan af den farve, men det går nok. Jeg glæder mig til at bruge den med kjoler, jeans, nederdele og shorts! Jeg havde den på her i weekenden, hvilket der kommer billeder af på et senere tidspunkt. Blazeren findes også i marine blå (hvilket jeg også havde købt, hvis de havde haft i min størrelse) og mørk nude. Den koster 249 kr.

I'm back in the city of Aarhus again after a weekend with the family. Here is my latest shopping from H&M. I've finally found a casual black blazer which I've been looking for for ages! It's just something you need to have! I'm really glad that I've finally found one that fits me perfectly and the sleeves are long enough for my arms too. I'll have to get use to the caramel colour inside, as it's not my favourite colour, but I'm sure I can get use to it. I'm really looking forward to wearing this blazer with lots of different outfits, dresses, jeans, skirts and shorts. I wore it this weekend for the birthday party, which there'll be pictures of later. The blazer also comes in navy blue and dark nude.

No comments: