Saturday, March 12, 2011

Outfit of the day - Boyfriends shirt

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Igår aftes endte kæresten og jeg med en spontan middag i byen, da ingen af os kunne overskue at lave aftensmad. Da jeg stod og kiggede ind i skabet for at finde et outfit, faldt jeg over denne skjorte, dog i kærestens del af skabet. Den så så blød og indbydende ud, så jeg prøvede den altså på, og den passede mig faktisk rigtig godt. Jeg er lidt overrasket over at kæresten kan passe den.. (han siger dog den er lidt lille, hehe). Skjorten er utrolig blød, dejlig og behagelig at have på, og så fungere den da ret godt med et par jeans ikk´? Jeg havde bare lyst til et afslappet look efter en lang og stresset arbejdsdag. I dag byder også på en masse arbejde, men det er okay, da det er et spændende projekt. I må ha´ en god lørdag!

Yesterday evening my boyfriend and I decided to go out for dinner as none of us could be bothered to cook. I found this cute shirt in the closet when I was looking for an outfit. It's not mine though, but my boyfriends. It fits me really well though and I like it at lot. It's super soft and comfy, which was just what I needed after a long and stressful day at work. Today I have to do some more work, but I'm ready for it and kinda looking forward to working on this project. Have a great Saturday!

No comments: